بازاریابی اتوماسیون: کلید موفقیت تجارت نشان می دهد

آن بهار است که به معنی کنیم درست در وسط فصل بهار نشان می دهد تجارت است و فصل پاییز است و مناسب در اطراف گوشه. اگر شما مانند بسیاری از شرکت های B2B، شما احتمالا در گردباد آماده نشان می دهد تجارت، که آیا شرکت شما به دنبال حمایت تصمیم گرفته است یا شما فقط به عنوان یک فرد قصد گرفتار.
23

 

با گذشت زمان زیادی را به فکر و کمی آن خوب است به یک ابزار است که می تواند کمک به ساده کردن فرایند نشان می دهد تجارت با کاهش در کارهای دستی مانند داده های جمع آوری و سرب پیگیری نمی شود؟ خوشبختانه، وجود دارد: اتوماسیون بازاریابی.
 دلیل ما نوشته وبلاگ پست درباره نمايشگاه و اطلاعات در مورد این موضوع بیش از چند ماه گذشته منتشر شده است. بازاریابی اتوماسیون یک ابزار عالی برای تکمیل تلاش تجارت خود را نشان می دهد و می تواند کمک به شما قبل از، حین و بعد از تجارت نشان می دهد شما توانایی دادن رخ می دهد:
  • تنظیم کردن صفحات فرود برای جمع آوری اطلاعات منجر شود
  • بخش ارتباطات ایمیل شما بر اساس جغرافیا و منافع و بیشتر آسانتر برای ارسال هدفمند و مربوطه تجارت نمایش دعوت
  • آماده autoresponders است که قادر به ارسال اطلاعات مفید منجر خواهد شد به محض اینکه آنها به یکی از فرم های نشان می دهد تجارت خود را ارسال کنید
  • پیگیری با منجر خود را به طور خودکار پس از نمایشگاه تجاری است
  • نشان می دهد تجارت منجر به فروش مناسب تکرار برای دنبال کردن اختصاص دهید.

بیشتر بدانید: موتور هوندا و روش‌ بازاریابی و تبلیغات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *