قرار دادن منجر خود را در خط اکسپرس

 در حالی که تکنولوژی بیشتر جنبه های زندگی ما به سرعت باور نکردنی می دادند، این اثر معکوس در چرخه پیچیده فروش داشته است. با توجه به SiriusDecisions، طول دوره متوسط فروش 22% بیش از پنج سال گذشته به دلیل بیشتر تصمیم گیرنده در فرآیند خرید شرکت افزایش یافته است.

فروش شتاب چرخه نیاز به اولویت برای تیم فروش و بازاریابی به طور یکسان. آگهی از طریق قیف حرکت سریعتر و کلید رانندگی منجر و در نهایت بیشتر درآمد است. این می تواند مانند یک وظیفه دلهره آور به نظر می رسد، اما تکرار فروش و بازاریابان یک مزیت بزرگ آنها هرگز بود در گذشته: اتوماسیون بازاریابی.
17
شتاب قیف با اتوماسیون
اتوماسیون بازاریابی به طور خاص برای کمک به کوتاه شدن طول چرخه فروش خود را به طراحی شده است. کاربران می توانند به طور خودکار بسیاری از وظایف بازاریابی و فروش است که به طور سنتی تیم خود را آهسته به راحتی. با گذشت زمان بیشتر در دست خود، بازاریابی می توانند تمرکز بر منابع و پرورش مناسب منجر و فروش را در بستن معاملات تمرکز می تواند.
ما به عرشه اسلاید زیر را برای شما از طریق تمام راه هایی که اتوماسیون بازاریابی شما کوتاه شدن طول چرخه فروش خود را–بدون سرمایه گذاری اضافی در زمان و منابع می تواند کمک به راه رفتن ایجاد کرده اید. را از طریق عرشه اسلاید را ببینید که چگونه شما می توانید درایو فروش و شتاب خود را قیف با صلاحیت خودکار سرب، سرب پرورش، چشم انداز دقیق ردیابی، نوبت خودکار، و بیشتر.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *